حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

He wins!! What's the benefit??Lol

خوب ((ا _  با  _ ما)) برنده شد... فک نکنم اثری برای من یکی داشته باشه!!

خیلی اعصابم خرد و خاک شیره به جان خودم...از دست خودم ها...

از این عادتم خیلی بدم میاد...

هر کی: سلام

من _ در دلم: سلام سلام... همگی سلام... 1300 تا سلام

...

هر کی: ... خود...

من _ در دلم: خود خودشه...دختر شاه پریونه فرشته ای از آسمونه

....

هر کی: ... د... (مخصوصا به د خیلی حساسیت دارمJ)

من _ در دلم (اگه حالم داغون باشه): دوباره شعرای غم گرفته...کسی نفهمید غمم چی بوده...

من _ در دلم (اگه حالم خوب باشه): دوستت دارم خیلی زیاد...فقط واسه تو ساختمش به چشماتم خیلی میاد...

....

هر کی: ... پریا...

من _ در دلم: پریا من شکستم بی ریا...

....

هر کی: ... سلی... (مخفف سلام)

من _ در دلم: سلی الاغ عزیز حالت چطوره...خوب و خوش سلامتی حالت چطوره...

....

هر کی: ... راننده...

من _ در دلم: آقای رارنده آقای رارنده یالا بزن تو دنده برو به سمت تهرون می خوام برم تلویزیون

....

هر کی: ... با تو...

من _ در دلم: بی تو هرگز... با تو عمری...

....

هر کی: ... سفارش...

من _ در دلم: سفارشی عاشقتم... سفارشی حتی تو خواب مثل سایه باهاتم...

....

هر کی: ... گل...

من _ در دلم: گلی خوشگلی... گلی دلبری...گلی از همه زیباتری...

....

هر کی: ... عالم...

من _ در دلم: تو که خوشگل و شهره عالمی... تو که حس قشنگ حالمی...

....

هر کی: ... خداحافظ...

من _ در دلم: خداحافظ ای شعر شب های روشن... خداحافظ ای لحظه نارسیده...

.... 

خیلی بده تا وقتی هم که روی کاری تمرکز نکنم همینجوری روی اون آهنگ می مونم تا دیگه کار به جایی بکشه که بخوام موهامو از دست خودم بکنم

البته حالا شما فک نکنین که هر موقع با من حرف می زنین اینجوریم ها!! نه به جان خودم فقط وقتی با کسی طرفم که اگه به حرفاش گوش بدم خوابم می بره!! مخصوصا استادا (اونم استاد ...) حتما می رم رو دور آهنگ و ترانه و دیش دیش دیش

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

پیوست: نمی دونم چرا هر وقت می رم تو facebook و عکسشو می بینم دلم می شکنه!! یعنی دوستم اینجوری می شه!! نامرد بد رفتار می کنه به خدا!! می دونی الان دیگه کاملا مطمئنم بزرگترین اشتباهم تو زندگی دوستی با این دختره بوده... خیلی خیلی اشتباه کردم که خیلی جاها کمکش کردم خیلی جاها همراهش بودم اما حالا...  چقدر ساده بودم...

 

می خواستم اینو ننویسم... اما از بعد از سریال Grey's Anatomy تصمیماتم عوض شده... دیگه اگه از دست کسی ناراحت بشم حتما می گم 

 

ـ-----------------------------------------------------------------------------------------------ـ 

اضافه شده در جمعه شب: 

فیلم Malena خیلی به دلم نشست شاید چون مظلومیت خانوما رو تو هر جای دنیا که باشن نشون می ده!! واقعا که بعضی ها اصلا رو خودشون کنترل ندارن به خدا!! عجیبه ها