حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

فقط خدا

آبجی عزیز ما دیشبی خواب دیده که بنده مرده ام... خیلی امروز در مورد مرگ فکر کردم برای همین اومدم اینجا که بگم معلوم نیست الان بمیرم یا بالاخره یه روزی یه جایی یه جوری... ازتون می خوام که منو حلال کنین... فقط همین از عهده ام بر میاد...اگه کار بدی کردم که ناراحت شدین اگه حرفی زدم یا رفتارم نادرست بوده معذرت می خوام به بزرگی خودتون ببخشین  

 

راستش قبلا هم یه بار تو رودخونه افتادم و یه بارم که با هواپیما داشتیم سقوط می کردیم مرگ رو از نزدیک دیدم... وقتی زیر آب بودم و داداشی بیچاره من که خودشم شنا بلد نبود اومد تو آب و نجاتم داد و خدایی که هم تو رودخونه هم تو هواپیما دستامو گرفت تا بهم فرصت بیشتری بده در هر دو بار دیدم که واقعا معلوم نیست چی می شه فقط دوست دارم که خوب تموم بشه یه جوری که خدا راضی باشه و همین طور تو که بنده خدا هستی

 

رو دیوار نوشته بود: آیا خداوند برای بنده خویش کافی نیست؟ هیچ وقت اینجوری بهش فکر نکرده بودم... خدا جونم شما آخرشی محشری... خدا جونم منو ببخش و کمکم کن تو وقت باقیمونده آدم خوبی باشم... خدا جونم من دیگه اینقدر اون رو نمی خوام اگه شد شد اگه هم نشد خوب نشد... من اقدام کردم دیگه کار کار خودته 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------- 

به جان خودم می دونم تعبیر خواب چیه!! شما فلشفه رو بچشب داش و آبژی عژیژ