حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

چیزی نگو چشماتو می خونم...

  1. اه اه!! یه وقتایی از دست خودم می خوام کله ی ورقلنبیده ام رو بکوفم به دیفال!! بلکه سولاخای مغزم تحت فشار پر شه!! 
  2. دقت کردین تو سریالای کره ای همه با کسی که دوست دارن ازدواج نمی کنن!! فقط یانگوم استثنا بید از الان می تونین در جریان باشین که جومونگ هم در همین جرگه ازدواج با کسی که عاشقش نیست قرار می گیره!! 
  3. یعنی فقط پنجشنبه ها آپ می کنن!! اینجوری که من می میرم!! 
  4. من از هوای جاده دلگیرم... از فکرشم دلشوره می گیرم... این جاده تا وقتی نفس داره چشماشو از تو برنمی داره!!

پیوست۱: در این که بنده کله ورقلنبیده دارم شک نکنین!! من از بچگی مخم یخده جلوتر از خودم وارد می شد نمی دونم چرا اینجوری بید!! منم مثل داشم مخم ورقلنبیده است 

 

پیوست ۲: زو زو جان و مه عزیز و فرشته جون و گیلاسی و همچنین هانی جان کامنتاتون برام خیلی ارزش داره مرسی  

 

پیوست ۳: من هر روز شاید ده بار سر می زنم به شاذه تا قصه هاشو بخونم به شما هم توصیه می کنین اگه دوست دارین به بلاگ نگارین سر بزنین