حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

ببخشید رو گفتم؟!!

نتیجه انتشار این پست: 

 

۱. شما فک می کنید من دیوانه ای بیش نیستم و فقط یه مدت قاط زده بودم 

۲. شما مطمئن می شید که بنده کرم داشتم شما رو اذیت کنم 

۳. شما دلتون به حالم می سوزه که دلم شکسته و برای شفا پیدا کردنم دعا می کنید 

۴. شما آدم های خوبی هستید که با کامنتهاتون دل آدم رو خرم می کنید 

 

من خودم گزینه ۴ و ۳ رو انتخاب می کنم نیس که کنکور نیست می تونین هر ۴ تا گزینه رو هم انتخاب کنین... 

 

در هر حال معذرت می خوام که هر چی قاط زدگی هست بنده سر بلاگ بیچاره ام خالی می کنم و شما رو هم ناراحت می کنم... به بزرگی خودتون ببخشین 

 

پیوست: عمرا پست قبلی رو حذف نمی کنم که درسی باشه برای مابقی دوران های جاهلیت عمر خودم!! 

 

پیوست بعدی: گاهی وقتا به عقل خودم شک می کنم اما حالا دیگه مطمئنم چیزایی کم دارم!! 

 

پیوست بعد بعدی: می شه به پارچ آب سرد بهم بدین؟ می خوام بریزم رو کله ام بخارش فرو بکشه!! از دست کارای خودم داره آتیش می گیره!!