حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

خواب!!

سلام...


می دونم تو این شرایط ایران حرف این چیزا رو زدن مسخره است اما خوب منم حرفای دلم رو باید یه جا بزنم...


بازم خواب استاد کاملا عزیز رو دیدم!! اصلا مدی رو دوست نداشتم حالا این سر دنیا کیلومترها دورتر هم باز هم خوابشو می بینم، اینقدر سخته تحملش برای من که وقتی از خواب پا می شم انگار کوه کندم... خواب دیدم امتحان داشتیم و من نمره ام خوب نشده... می دونی من درسایی که اون اونجا بهمون می داد الان دارم می خونم و همه رو خیلی خوب یاد می گیرم نمی دونم یا اون بلد نبود درس بده یا من چون درس نمی خوندم نمی فهمیدم چی می گه!! الان تو سیستم های صف چنان حرفه ای شدم که مقاله شروع نشده خودم یخده از فرمول رو می تونم بنویسم اما حالا اگه مدی بالای سرم باشه عمرا بتونم حتی دست به قلم بشم... نمی دونم چرا هنوز خوابشو می بینم معلومه خیلی از دستش کشیدم نه؟!!


اصلا قاط زدم یکی نیست بگه بچه مردم دارن می میرن تو چرت و پرت می نویسی؟ آخه موضوع اینه که خوابه ا.ن رو هم می بینم!! ده شبه که اول خواب ا.ن رو می بینم!! بعد خواب مدی بعد دوباره خواب ا.ن بعد خواب مدی.....خداااا!!! من مریض می شم اگه دوباره خواب اونا رو ببینم!!!! حالا مدی یه چیزی اون ا.ن رو چه کار کنم!! 


اصلا فک کنم مریضی ام یه علتش نبودن شاذه است!! به جان خودم روزی حداقل 20 بار وبلاگشو چک می کردم اما حالا که نیست انگار حال منم بدتر شده... کلی راهنمایی ام می کرد یعنی دیگه بر نمی گرده؟


بعدا نوشت:


شاذه رفته!! می دونی وقتی ناراحت بودم اولین کاری که می کردم می رفتم تو بلاگ شاذه.. اگه آپ بود می خوندم و همه چی یادم می رفت اگه هم نبود که دوباره قصه آخرش رو می خوندم...به جان خودم دلم براش تنگ شده از صبح هوار بار بلاگ شاذه رو باز کردم می گه همچین بلاگی نیست...گفته بود پاک می کنه اما اصلا باورم نمی شه هی باز می کنم می گم الان میاد و می گه: هه هه شوخی کردم!! اما نمیاد 


خیلی چیزای دیگه هم نوشتم تا دلم خالی شه اما گفتم شاید یک فردی ناراحت شه برای همین به خاطر اون ننوشتم...


I wanna go home: http://www.youtube.com/watch?v=IMaC2sWmDXg

Soledad: http://www.youtube.com/watch?v=E-YKHCSe_Vw

Flying without wings: http://www.youtube.com/watch?v=G1LEISP6e9c&feature=related