حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

Latitude or Vostro!!

سلام


بالاخره منم پیوندهای گوگل ریدری درست کردم، کلا خیلی کارای کامپیوتری مثل برنامه نویسی و وب سازی دوست دارم اما این چند وقته حال انجامش رو نداشتم.  


فعلا تعداد بیشمار مقاله تو دستمه باید بخونم و همراه یکی از بچه های عرب اینجا یه مقاله بنویسم!! من کاری ندارم به این عربه زیاد ازش خوشم نمی آد اما بدم هم نمی آد به هر حال هم گروهمه اگه بخوام مثل بقیه بچه ها به خاطر پاچه خواری هاش ازش بدم بیاد قطعا نمی تونم کار خوبی به استادم تحویل بدم!!


اون یکی شاگرد استادم که سه سال از من بزرگتره 1 سال دیگه دکتراش تموم می شه!! می شه منم مثل اون زود موضوع تزم معلوم شه و کارم تموم شه و برگردم؟!!


خیلی این روزا استرس دارم!! اگه الان شاذه بود حتما مثل اون باری می گفت چیا بخورم که حالم بهتر شه اما نیست...


خیلی خیلی دوست دارم که همه نکات کامپیوتری و اینترنتی رو یاد بگیرم!! کسی سایت یا وبلاگ های خوب آموزشی می شناسه؟ یه دونه جدیدا پیدا کردم... یک پزشک بلاگ خوبیه و من کلا بلاگهای اینجوری خیلی دوست دارم اما نمی فهمم اون شخصی که اینو می نویسه چقده توان و حال داره که همچین چیزی می سازه و هر روز کلی وقت می ذاره به بقیه هم چیزایی که پیدا کرده یاد بده!! واقعا دست مریزاد!! اگر شما هم بلاگ های اینجوری یا سایت های اینجوری می شناسین می شه معرفی کنین؟ ممنون می شوم 


از همین وبلاگ یک پزشک droprecord رو پیدا کردم، هر فایلی که دوست دارین رو می تونین توش آپ لود کنین و این سایت اون رو به همه سایت های موجود مثل mega upload و ... هم می فرسته خیلی خوبه به نظر من. 


اگه شما هم چیزی بلدین به من هم می گین؟ متشکراتم


پ.ن: به عنوان دقت نکنین داشتم دنبال لپ تاپ خوب Dell می گشتم به بلاگ نویسی رسیدم!!