حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

اینجوری و اونجوری!!

سلام...


گفته بودم قبلاً ها که استادا کلا در هر جامعه و کشور و فرهنگی به دو دسته تقسیم می شن!! یه دسته اینجورین یه دسته اونجوری!!


مثال اینجوری: استاد علیِ ترکِ ماهِ لپ دار 

مثال اونجوری: اسمشو نبر!!  


امروز رفته بودم پیش استاد Advisor عزیز که بگو چی بگیرم من این ترمی؟؟ دو تا درس خوب رو گرفتم که یکی اش با استاد علی است () و یکی اش هم با یه استاد نسبتا اینجوری که قابل تحمله!! می موند یه درس اصلی دیگه که اسمشو نبر ارائه داده!! Advisor عزیز وقتی من با وحشت از اینکه نکنه قبول کنه گفتم: استاد، درسِ استاد اسمشو نبر رو بگیرم؟؟  (بیچاره می دونه چه جور استادی است) گفت: دخترم فعلا شما سراغ این درس نرو برات خوب نیست منو می گی خوشحااااال  با دلی شاد پیشنهاد استاد رو قبول کردم و با خوشحالی محل رو ترک کردم!! 

ای خدا مرسی!! این ترم هم منو از اسمشو نبر نجات دادی انشا... ترمای بعدی هم نجات می ده به صورتی 


چقد خوبه استاد علی داره میاد!! به جان خودم از لحظه اولی که دیدمش به دلم نشست من کلا آدمایی که می بینم در لحظه اول دیدن انگار درونشون رو حس می کنم... به جان خودم اینجوری ام!! اگه از کسی لحظه اول بدم بیاد تا 100 سال به هیچ نحوی دیگه به دلم نمی شینه و وای به حال کسی که به دلم بشینه مثل کَنه تا عمر داره بهش می چسبم  مثلا من تا الان دوستام رو با همین دید انتخاب کردم و خدا رو شکر همشون اینقده آدمای خوبین که خدا می دونه و اما ایرانی های غریبه اینجا اندازه هویج هم در من حس خوبی درست نکردن!! هیچ کدوم!! اولین آدم غریبه ای که تو کل این کشور به دلم نشست همین استاد ترک است   یعنی خدا فقط به من رحم کرد زو زو و شو شو هستن وگرنه می مردم عملاً!!


مرسی خدا...تشکُر!!


بعدا نوشت: زو زو معتقده که این   بیشتر به اسمشو نبر شبیه است!! شک نکنین خود خودشه!!!


بعدا بعدا نوشت: اِی خدا می بینی چه آدمای باصفایی پیدا می شن؟!! من برای اینکه بتونم ثبت نام کنم باید یه فرم آنلاین پر کنم استادم که تایید کنه من می تونم ثبت نام کنم. اون وقت من این فرم رو که پر می کردم هنوز یکی از درسای دانشکده حذف نشده بود، همین دیروزی یکی از درسا حذف شد!! (این از شانس بنده است، شما ناراحت نشو ) بعدش مجبور شدم دوباره فرم رو پر کنم، سیستم اینجا هم اینجوریه که اگه بخوای دوباره پر کنی باید اول یه پیغام بفرستی بعد اینا بهت کسی رو معرفی می کنن که اون برات فرم رو از نو خالی می کنه، حالا آقا و خانومی که شما باشی، من عصری ساعت 5 تازه به اون آقایی که فرم رو خالی می کنه ایمیل زدم، صد در صد مطمئن بودم این خارج ساعت کاری عمرا کار منو قبل از فردا راه بندازه!! اما خدا خیرش بده مرام گذاشته و سه سوته فرم رو باز کرد...حالا نصفه شبی نوبت من شد فرم رو پر کنم!! نشد که بشه!!   هی پیغام می داد داری دوبار یه درس رو وارد می کنی!! خالی می بست لامصب!! دوباره نصفه شبی ایمیل نمودم به یارو که دستم به دامنت (یه چیزی تو همین مضمون، چون قاعدتا بلد نیستم انگلیسی این "دستم به دامنت" چی می شه) بیا این فرم ما رو درست کن   خداییش آقاهه هم برادری رو تموم کرد در ظرف دو دقیقه فرم رو خودش برام پر کرد و فرستاد اجرش اصولی با اما حسین!! خدا خیرش دهاد