حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

یعنی دکی آخرشی:)

دکی چشم ما ذوق کش شد بس که بنده امروز بچه خوبی بیدم لذا بهم پیشنهاد داد برو این مغازه سر کوچه هر چی شکلات و تنقلات دوس داری به حساب من برای خودت و خانواده و اجدادت بخر!!  

 

راستی جاتون خالی یکی از مریض ها که دکتر چشمش رو پیوند قرنیه زده بود یه تابلو فرش ابریشمی ناب که خودش بافته بود برای دکی آورد که من در دم کف از دهنم آویزون شد!! به عمرم تابلو فرشی به این خوشگلی ندیده بودم!! همه دکی رو خیلی دوس دارن منم اگه هنری داشتم حتما زحماتش رو جبران می کردم تازه این قده از خوشگلی تابلو کف کرده بودم که آقای بافنده رو کرد به من گفت: آقای دکتر با برگردوندن بینایی به من بنده رو مجذوب خودش کرده این اثر رو با عشق براش بافتم برای همین به نظر خودم هم خیلی عالی شده 

 

----- 

بعدا نوشت: 

اضافه کنم که دکترا به دو دسته تقسیم می شن (البت از نظر بنده) یا رومی رومی یا زنگی زنگی یعنی یا مثل پست قبل یا مثل این پست