حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

حس غریب

حس غریب برای همیشه بسته شد

چیزی که یاد گرفتم...


وسط این همه مشقم یاد یه خاطره ای افتادم:


روزای اول دانشگاه که داشتیم با بچه ها راه می رفتیم پشت سر دو تا آقا راه می رفتیم که اتفاقی حرفاشون رو شنیدیم... یکی شون گفت: "من همیشه از خدا می خوام اگه عاشق شدم حتما عشقم دو طرفه باشه"


من اون روز خندیدم به اون حرف!! اما حالا خودم هم از خدا همین رو می خوام...خدایا فقط عشقی رو نصیبم کن که دو طرفه باشه...عشقی که منو به تو نزدیک کنه کسی که مکملم باشه تا به تو برسم کسی که خودش عاشق تو باشه اول، بعد من...


شما هم می تونین الان به من بخندیدن...یه روزی هم شاید مثل من 5 سال بعد به این نتیجه برسید که حرف اون آقاهه کاملا درست بوده!! از کجا می دونی شاید اون آقاهه هم مثل من 5 سال طول کشیده تا فهمیده!!


امروز احسان خواجه امیری گوش می کنم (تیتراژ آغازین سریال مثل هیچکس):

http://www.mammed.com/g.htm?id=35052